Nowości, tendencje, analizy, opinie

Blow – pierwszy energetyk dla kobiet

26 lut 2013 | opublikował | Kategoria: Artykuły przemysłowe i spożywcze, Najnowsze

blow1

BLOW – pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet – jest już dostępny w sprzedaży. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy od zakupu marki, firma FoodCare wprowadziła na rynek dobrze znany energetyk w nowej odsłonie. Do końca roku spółka  planuje trzykrotnie zwiększyć udziały marki w rynku.

W nowej odsłonie BLOW stał się synonimem kobiecej subtelności, dobrego smaku, szyku i stylu glamour, zachowując jednak charakterystyczną czarno-różową stylistykę. Napój jest już dostępny w sprzedaży – do każdej puszki w sugerowanej cenie detalicznej 1,99 zł dołączany jest gratis w postaci słomki.

– Marka BLOW jest trzecim napojem energetycznym w naszym portfolio obok BLACK Energy Drink i N-GINE. Jesteśmy obecnie największym producentem energetyków w Polsce, co z jednej strony ogromnie nas motywuje, z drugiej zaś – bardzo zobowiązuje. Wierzymy, że starannie przygotowana nowa oprawa marki BLOW spotka się z uznaniem kolejnych konsumentek – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

W recepturze poziomkowego BLOW zachowano dodatek antocyjanów, czyli naturalnych barwników uczestniczących w syntezie kolagenu, który odpowiada za stan i wygląd skóry, a także poprawia kondycję włosów i paznokci.

Źródło: FoodCare

Tagi:

Dodaj komentarz

Musisz być zalogowany to post a comment.