Blow – pierwszy energetyk dla kobiet
26 lut 2013 | opublikował gk | Kategoria: Artykuły przemysłowe i spożywcze, NajnowszeBLOW – pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet – jest już dostępny w sprzedaży. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy od zakupu marki, firma FoodCare wprowadziła na rynek dobrze znany energetyk w nowej odsłonie. Do końca roku spółka planuje trzykrotnie zwiększyć udziały marki w rynku.
W nowej odsłonie BLOW stał się synonimem kobiecej subtelności, dobrego smaku, szyku i stylu glamour, zachowując jednak charakterystyczną czarno-różową stylistykę. Napój jest już dostępny w sprzedaży – do każdej puszki w sugerowanej cenie detalicznej 1,99 zł dołączany jest gratis w postaci słomki.
– Marka BLOW jest trzecim napojem energetycznym w naszym portfolio obok BLACK Energy Drink i N-GINE. Jesteśmy obecnie największym producentem energetyków w Polsce, co z jednej strony ogromnie nas motywuje, z drugiej zaś – bardzo zobowiązuje. Wierzymy, że starannie przygotowana nowa oprawa marki BLOW spotka się z uznaniem kolejnych konsumentek – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
W recepturze poziomkowego BLOW zachowano dodatek antocyjanów, czyli naturalnych barwników uczestniczących w syntezie kolagenu, który odpowiada za stan i wygląd skóry, a także poprawia kondycję włosów i paznokci.
Źródło: FoodCare