FRUGO – wielki powrót
23 wrz 2011 | opublikował gk | Kategoria: Artykuły przemysłowe i spożywcze, NajnowszePo piętnastu latach od debiutu i prawie dziesięciu od chwili, gdy zaczęło tracić rynek, by w końcu zniknąć z niego zupełnie, napój Frugo z sukcesem wrócił na sklepowe półki. Kultowe Frugo jest w ofercie dystrybucyjnej Kolportera, można je także kupić w salonikach prasowych, salonach Top-Press oraz sklepach sieci Dobry Wybór.
Frugo w nowej odsłonie prezentuje się konsumentom w czterech wariantach smakowych opartych na tych samych, co przed laty, precyzyjnie odtworzonych recepturach. Oczywiście kształt szklanych butelek jest ten sam, co przed laty, podobnie jak charakterystyczne nakrętki.
Właściciel marki Frugo pozycjonuje swój owocowy napój w grupie wiekowej 16-25 lat, co oznacza, że po Frugo sięgają zarówno ludzie bardzo młodzi – uczniowie, studenci, jak i osoby już dojrzałe i samodzielne, oczekujące od napoju oryginalnego smaku, doskonałego orzeźwienia oraz aspirującej nowoczesnej marki, z którą mogą się utożsamiać. I wszystko to znajdują w butelkach z kultowym Frugo.
Cały artykuł w miesięczniku „Nasz Kolporter” nr 9/2011