Kolporter wyróżniony za jakość obsługi
28 cze 2011 | opublikował gk | Kategoria: NajnowszeSieć saloników prasowych Kolportera otrzymała wyróżnienie w konkursie Retail Awards 2010. Saloniki Kolportera nagrodzono w kategorii Najwyższa Jakość Obsługi Klienta.
Konkurs, organizowany przez Seminars Conferences Consulting, ma na celu promocję najefektywniejszych działań w zakresie rozwoju i zarządzania, marketingu i sprzedaży, obsługi klienta, współpracy biznesowej, a także wspieranie innowacji w funkcjonowaniu firmy/ sieci handlowej.
– To wyróżnienie cieszy nas tym bardziej, że od kwietnia 2010 roku prowadzimy w naszej sieci specjalny program „Złoty Klient”. Ma on na celu właśnie stałe doskonalenie poziomu obsługi klientów w salonikach prasowych. Nagroda Retail Awards to już kolejne potwierdzenie, że te działania przynoszą efekt. Wcześniej bardzo wysoko pracę naszych sprzedawców ocenili audytorzy firmy Inquiry, którzy w lutym tego roku prowadzili badania „tajemniczego klienta”. Stwierdzili, że mamy najlepiej przeszkolony personel – mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera S.A., odpowiadający w spółce za rozwój sieci własnej.
Partnerem konkursu była Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych, którą tworzy zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w takich obszarach jak franczyza, franchising oraz budowa i zarządzanie systemami sieciowymi.