Nowości, tendencje, analizy, opinie

Młodzi kupują dla przyjemności

10 wrz 2010 | opublikował | Kategoria: Problemy rynku, Tendencje

Kieszonkowe polskiej młodzieży to w sumie 160 mln zł miesięcznie, a więc kwota, którą trudno pogardzić – czytamy w ciekawym artykule, jaki znaleźliśmy w portalu Handel-net.pl.

Prawie każdy polski nastolatek dostaje kieszonkowe. Statystycznie najwięcej, bo aż 82 zł, otrzymuje młodzież w wieku 15-18 lat, młodsze nastolatki – dostają około 43 zł. Własnymi pieniędzmi dysponują również najmłodsze dzieci w wieku od 4 do 6 lat – wynika z najnowszych badań Ipsos.

Nastoletni klienci, nie musząc nie martwić o przyziemne, codzienne sprawy, wydają swoje „zaskórniaki” prawie wyłącznie na przyjemności. Zakupy i konsumpcja są podstawową formą aktywności społecznej nastolatków. Najczęściej kupują słodycze, napoje, kosmetyki, ale także telefony komórkowe.

Cały artykuł w Handel-net.pl

Dodaj komentarz

Musisz być zalogowany to post a comment.