Nowy ekspozytor w salonikach Kolportera
12 gru 2012 | opublikował gk | Kategoria: Najnowsze, TendencjeNowy nośnik reklamowy, tzw. ekspozytor przedladowy, zostanie wykorzystany w akcji „Oferta Miesiąca”, podczas której przez cały grudzień br. we wszystkich salonikach prasowych Kolportera będą promowane napoje energetyczne Dr Witt.
Nowy ekspozytor, zgodnie z nazwą, może być montowany przed ladą – w jej środkowej części, lub u góry, bliżej kasy. – Po raz pierwszy wykorzystamy go w grudniu do eksponowania produktów Dr Witt w ramach „Ofert Miesiąca” – mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji w Departamencie Sieci Własnej Kolportera.
Usługa „Oferta Miesiąca” pozwala dostawcom i producentom sprawdzić sprzedaż wybranego produktu w sieciach handlowych zarządzanych przez Kolportera. Na terenie całego kraju to blisko 1000 punktów – saloników prasowych i salonów Top-Press, przy średniej miesięcznej odwiedzalności czterech milionów klientów. Testy sprzedażowe trwają dwa miesiące. W pierwszym miesiącu produkt wyeksponowany jest na jednym ze specjalnie opracowanych nośników. Po miesiącu zostaje przeniesiony na półkę promocyjną. – Nasz system informatyczny umożliwia codzienną analizę sprzedaży, automatyczne przygotowywanie prognozy sprzedaży i generowanie zamówienia – dodaje Piotr Lech. – Takie działania gwarantują ciągłą obecność produktu w każdym z punktów sieci.
Cały artykuł do przeczytania w miesięczniku „Nasz Kolporter” grudzień 2012