Nowości, tendencje, analizy, opinie

Nowy program konsumencki w salonikach Kolportera

11 sty 2013 | opublikował | Kategoria: Najnowsze, Tendencje

princessa1m

W siedmiuset salonikach prasowych Kolportera  i salonach Top-Press na terenie całej Polski od początku stycznia br. prowadzony jest program konsumencki „Baw się, smakuj, błyszcz!”. Klienci, którzy zakupili wafelek Princessa w opakowaniu promocyjnym, mają szansę wygrać błyszczyk do ust firmy L’Oréal Paris. Program potrwa do 12 lipca 2013 roku.

Klienci, którzy na opakowaniu wafelka Princessa znajdą kod promocyjny i wyślą go SMS-em pod wskazany numer lub zgłoszą na stronie internetowej www.smakujblyszcz.pl, wezmą udział w losowaniu nagród – wyjaśnia Wojciech Kowal, menadżer ds. promocji w Kolporterze. – Codziennie będzie losowanych trzysta błyszczyków. Zwycięzcy będą mogli odbierać je w naszych salonikach.

Tagi: ,

Dodaj komentarz

Musisz być zalogowany to post a comment.