Polubiliśmy programy lojalnościowe
11 paź 2010 | opublikował gk | Kategoria: Najnowsze, TendencjeProgramy lojalnościowe cieszą się coraz większą popularnością wśród polskich konsumentów 1/3 badanych deklaruje przynależność do co najmniej jednego obecnego na polskim rynku programu – pisze portal e-gospodarka.pl przytaczając raport BTL Monitor przygotowywany przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.
Uczestnictwo w działającym od niecałego roku w nowej formule programie Payback deklaruje 16% badanych. Na drugim miejscu jest prowadzony przez Orlen program Vitay, a na trzecim kolejny debiutant w Polsce – Club Tesco.
Z badania wynika, że programy lojalnościowe to wciąż domena stacji benzynowych oraz super- i hipermarketów. Ta ostatnia branża zanotowała w tym roku bardzo duży wzrost, głównie dzięki uruchomieniu programu lojalnościowego Tesco Clubcard oraz wzrostu popularności karty Carrefour Rodzinka.
Za największą korzyść uczestnictwa w programie konsumenci, jeszcze częściej niż w latach ubiegłych, uznają możliwość wymiany zebranych punktów na nagrody. Coraz więcej osób zaczyna też doceniać rabaty i zniżki oferowane przez organizatorów programu.
Źródło: e-gospodarka.pl