Program „Graj o Raj” dla kontrahentów Kolportera Service
12 lip 2010 | opublikował gk | Kategoria: TendencjeJuż po raz drugi Kolporter Service przygotował dla swoich kontrahentów – właścicieli sklepów i kiosków – program zakupowy, w którym nagrodą jest wyjazd na Cypr i do Izraela.
– Każdy nasz kontrahent, który w terminie do 15 sierpnia 2010 roku zakupi wybrane produkty z naszej specjalnej oferty przygotowanej w ramach programu „Graj o Raj” i zgromadzi 300 punktów, otrzyma nagrodę – tygodniowy wyjazd na Cypr połączony z wycieczką do Izraela, podczas której będziemy zwiedzać m.in. Górę Oliwną, Stare Miasto, Bazyliki Grobu Pańskiego – mówi Krzysztof Żądło, dyrektor handlowy Kolportera Service.
Specjalna oferta obejmuje marki własne Kolportera Service: napoje energetyczne „Tabu” i izotoniczne „Vita Drink”, słodycze Oki Dogi i produkty spożywcze pod marką „Dobry Wybór”. Partnerami programu są też renomowani producenci produktów impulsowych: Swedish Match (zapalniczki), GP Batteries (baterie), Abpol (prezerwatywy Rosetex), operator telefonii komórkowej – Play, producenci słodyczy i napoi: Perfetti van Melle, Ferrero, Maspex, Mars oraz Santiago – producent wyrobów tytoniowych.
Punkty w ramach programu naliczane są za zakup towarów na fakturę VAT. Ich naliczanie odbywa się automatycznie w systemie informatycznym Kolportera Service. Zgromadzonych punktów nie można wymienić na gotówkę ani na inne nagrody. Zasady programu szczegółowo określa „Regulamin Programu Zakupowego” dostępny w oddziałach terenowych Kolporter Service.
– W ubiegłym roku zrealizowaliśmy program zakupowy „1000 marzeń o Karaibach”, w ramach którego kilkudziesięciu kontrahentów naszej firmy wzięło udział w szkoleniu połączonym ze zwiedzaniem Wysp Karaibskich. Uczestnicy byli tak bardzo zadowoleni, że zmobilizowali nas do uruchomienia kolejnej edycji – mówi Krzysztof Żądło.
– Programy zakupowe Kolportera Service to świetny pomysł – ocenia Grzegorz Słupecki, prezes Gminnej Spółdzielni Samopomoc Chłopska w Lipnie (firma ma kilkanaście sklepów w województwie kujawsko-pomorskim). – Mobilizują do zamawiania towarów, które dają finansową satysfakcję z uzyskania atrakcyjnej marży, a jednocześnie umożliwiają zdobycie atrakcyjnej nagrody. Takie wyjazdy to nie tylko okazja, żeby odpocząć i zobaczyć malownicze miejsca. Dla mnie niezwykle istotna jest możliwość wymiany praktycznych handlowych doświadczeń z ludźmi z branży. Cenię sobie także możliwość osobistego poznania pracowników Kolportera Service. To pozwala na nawiązanie bezpośrednich relacji, które bardzo pomagają w codziennej współpracy.
(Top)