Rok 2010 był dobry dla Kolportera
23 lut 2011 | opublikował gk | Kategoria: Najnowsze, TendencjeTylko w tym roku chcemy uruchomić 60 nowych saloników prasowych, 60 salonów Top-Press, z czego połowa powstanie w nowych lokalizacjach, a połowa w wyniku rebrandingu saloników – zapowiada w rozmowie z portalem Franczyza w Polsce Mateusz Wiśniewski, wiceprezes zarządu Kolportera odpowiadający za Departament Sieci Własnej.
M. Wiśniewski podkreśla, ż Kolporter zanotował wzrost sprzedaży w wielu kluczowych kategoriach. – Np. sprzedaż wyrobów tytoniowych w ubiegłym roku była ilościowo wyższa o ok. 8 proc., wzrosła sprzedaż tzw. asortymentu wokółkasowego, zwiększyliśmy także udział usług w sprzedaży, np. prowizje z obsługi płatności rachunków wzrosły o ok. 25 proc. – mówi. – Nie mamy jeszcze pełnych danych za rok 2010, ale już można powiedzieć, że pod względem zyskowności trudny dla rynku rok 2010, był jednym z najlepszych w historii Kolportera.
Cały wywiad na stronach Franczyza w Polsce