Saloniki Kolportera z ekranami
14 lis 2013 | opublikował gk | Kategoria: Najnowsze, TendencjeDzięki współpracy Kolportera z firmą Make Sense Media DOOH w 205 salonikach prasowych i salonach Top-Press na terenie całej Polski uruchomiono na monitorach telewizyjnych emisję materiałów reklamowych, najświeższych informacji, prognozy pogody oraz bieżących kursów walut.
Ekrany zainstalowane w punktach własnej sieci handlowej są dla Kolportera dodatkowym kanałem komunikacji z klientami. – Blok programowy emitowany przez Make Sense Media DOOH traktujemy również jako narzędzie reklamy i autopromocji, będące alternatywą dla ulotek reklamowych czy gazetek promocyjnych – mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji w Departamencie Sieci Własnej Kolportera. – To szybki i skuteczny sposób na zaprezentowanie oferty zarówno naszej, jak i naszych partnerów, a wśród nich wydawnictw prasowych i dostawców produktów dostępnych przy kasie.
– Reklama w miejscu sprzedaży jest bardzo skuteczna, ponieważ wykorzystuje gotowość klientów do kupowania. Kolporter to kolejna firma, z którą podjęliśmy współpracę. Możemy już oferować reklamy na monitorach w prawie 1000 miejscach w całej Polsce – podkreśla Lorenz van der Stam, prezes Make Sense Media DOOH.
Ekrany zostały zainstalowane w salonikach prasowych i Top-Pressach zlokalizowanych w galeriach i pasażach handlowych, a także na stacjach warszawskiego metra.