Samplingi dobre dla wszystkich
19 wrz 2011 | opublikował gk | Kategoria: Najnowsze, TendencjeKolporter od lat realizuje akcje samplingowe i programy zakupowe dotyczące różnych produktów. W ten sposób promowane w salonikach prasowych były już takie marki, jak Knorr, Haribo, Adidas, Fairy, Whiskas i Pedigree, Always czy Frutella, a wspieranie podobnych działań rozwiązaniami informatycznymi stało się już normą.
Sampling w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press polega na bezpłatnym wydawaniu klientom próbek produktów spożywczych lub kosmetycznych różnego rodzaju materiałów reklamowych i informacyjnych, np. katalogów dostarczanych przez producentów. To forma zapoznania konsumentów z walorami nowych produktów, zawsze mile widziana przez klientów. – Sprzedawcy wiedzą, komu mają wydać próbkę lub nagrodę, ponieważ przypomina im o tym specjalny program komputerowy, opracowany przez informatyków naszej spółki – mówi BTL Manager Mariusz Skadłubowicz z Kolportera. – Ponadto mamy możliwość dotarcia konkretnych odbiorców na podstawie „koszyka” ich zakupów, płci, wieku czy miejsca zamieszkania – dodaje.
Inną nowością informatyczną jest odbiór próbki bądź nagrody na podstawie unikatowego kodu, otrzymanego na stronie internetowej producenta lub przez SMS. Klient zgłosi się do wskazanego saloniku, poda sprzedawcy kod i w zamian otrzyma nagrodę lub sampla. – To w jeszcze większym stopniu usprawni wydawanie w salonikach gratisowych towarów lub ich próbek – podkreśla Mariusz Skadłubowicz.
Cały artykuł w miesięczniku „Nasz Kolporter” nr 9/2011