Sieć Dobry Wybór przyśpiesza
21 wrz 2011 | opublikował gk | Kategoria: Artykuły przemysłowe i spożywcze, NajnowszeO kolejne trzy sklepy powiększyła się w sierpniu br. sieć handlowa Dobry Wybór. Kolporter zamierza swoją najmłodszą sieć intensywnie rozwijać, dlatego poszukuje partnerów do prowadzenia osiedlowych sklepów spożywczych funkcjonujących pod marką Dobry Wybór. Plany są takie, że w ciągu najbliższego roku będzie ich 80.
Najnowsze sklepy sieci Dobry Wybór zostały otwarte w Kielcach (przy ul. Paska 3 i Toporowskiego 82) oraz w podwarszawskich Łazach (ul. Łączności 16). – Wszystkie trzy placówki mają mocno rozbudowaną strefę produktów świeżych – mówi Tomasz Brzeziński, dyrektor pionu Dobry Wybór Kolportera S.A. – Ponadto sklep w Łazach, jako pierwszy z całej sieci, wprowadził do swojej oferty mięso.
Dobry Wybór jest siecią samoobsługowych sklepów spożywczych, typu convenience, zlokalizowanych na osiedlach mieszkaniowych i przy głównych ulicach handlowych z zapleczem budynków mieszkalnych. Ich powierzchnia wynosi od 90 do 200 metrów kwadratowych. Do podstawowego asortymentu należą pieczywo, nabiał, mięso, wędliny, mrożonki, napoje, słodycze, słone przekąski, owoce, warzywa, alkohole, chemia, kosmetyki, tytoń, prasa, karma dla zwierząt, artykuły FMCG. Do tego dochodzą produkty marek własnych – bardzo dobrych jakościowo w bardzo atrakcyjnych cenach. Obecnie pod marką Dobry Wybór sprzedawanych jest 38 produktów. W sklepach Dobry Wybór można także opłacić rachunki domowe, doładować telefon i skorzystać z kolektury Totalizatora Sportowego.
Na zdjęciu: sklep sieci Dobry Wybór w Kielcach przy ul. Paska 3
Fot. Tomasz Brzeziński
Cały artykuł w miesięczniku „Nasz Kolporter” nr 9/2011