Terminalowa promocja
18 cze 2009 | opublikował dm | Kategoria: Prepaid, TendencjeTerminale Uniwersalne (TU) instalowane w punktach sprzedaży obsługiwanych przez Kolportera Service oprócz sprzedaży doładowań do telefonów komórkowych umożliwiają, coraz popularniejszą wśród klientów sklepów i kiosków, akceptację kart płatniczych. Do końca maja można je zamówić na promocyjnych warunkach
– Jak dowodzą rynkowe badania, posiadanie w sklepie czy kiosku terminala umożliwiającego akceptację karty płatniczej skutkuje wzrostem obrotów – nawet dwukrotnie wzrasta średnia wartość zakupu, znacząco skraca się też średni czas transakcji (z 33,7 sekundy przy użyciu gotówki, do 26,7 sekundy przy użyciu karty), a to ma przełożenie na zadowolenie i lojalność klientów i oczywiście podnosi prestiż punktu sprzedaży. Oferowany przez nas terminal dwufunkcyjny, umożliwiający jednocześnie sprzedaż prepaidów, w porównaniu z dwoma osobnymi terminalami realizującymi te funkcje ma dwie bardzo ważne zalety – umożliwia handlowcom oszczędność materiałów eksploatacyjnych i oczywiście miejsca – mówi Witold Maksymowicz, menadżer ds. ekipy handlowej Kolportera Service. – Oferowane przez nas obecnie stawki abonamentowe dla terminali dwufunkcyjnych wynoszą: dla urządzeń analogowych – od 40 do 60 zł netto, dla terminali wyposażonych w łącze GPRS – od 60 do 80 zł netto (wysokość stawki zależy od branży i lokalizacji). Czas oczekiwania na terminal – około 1 miesiąc. Warto zaopatrzyć się w takie urządzenie w ramach oferowanej przez nas obecnie promocji – dla wszystkich, którzy w okresie od 1 do 31 maja podpiszą umowę na terminal dwufunkcyjny (akceptacja karty płatniczej + prepaid), obniżamy opłatę abonamentową o 50 proc. przez 5 miesięcy.
– Osoby płacące sklepowe rachunki gotówką lepiej zdają sobie sprawę z rzeczywistego kosztu zakupionego towaru niż płacący „wirtualnymi pieniędzmi” posiadacze kart. Dlatego zauważyłem, że od czasu, kiedy w moim sklepie został zainstalowany terminal zdecydowanie wzrosły obroty. Zauważyłem też, że pojawiło się kilkudziesięciu nowych, stałych klientów, kilku z nich wyraźnie podkreśliło, że robią u mnie zakupy, bo mogą zapłacić kartą – stwierdza Marcin Burłat, właściciel osiedlowego sklepu w Warszawie. – Dla sklepu jest to także bezpieczniejszy sposób otrzymywania gotówki, która jest przelewana bezpośrednio na firmowe konto.
– Dla mnie dwufunkcyjny terminal to przede wszystkim wygoda, w kiosku trudno wygospodarować miejsce na dwa takie urządzenia, sprzedające osobno prepaidy i umożliwiające akceptację kart płatniczych – dodaje Halina Nowakowska, prowadząca kiosk w Poznaniu. – Oczywiście po jego zainstalowaniu obroty wzrosły, myślę, że o jakieś 20 procent.
Przypomnijmy, że Terminal Uniwersalny nie tylko wpływa na zwiększenie obrotów przez wyposażony w niego punkt, lecz także znacząco podnosi bezpieczeństwo sprzedaży prepaidów. Dlaczego? W przeciwieństwie do tradycyjnych kart „zdrapek” – w razie kradzieży, urządzenie bez znajomości zabezpieczającego kodu jest dla złodzieja zupełnie bezużyteczne. Co bardzo istotne, posiadając terminal handlowiec nie musi gromadzić „stoków” magazynowych tradycyjnych kart „zdrapek”, nie ryzykuje też utraty klientów, którzy chcą zaopatrzyć się w doładowania o rzadko używanych nominałach – bo po prostu drukuje kupon takiej wartości, jakiej życzy sobie nabywca. Zaletą terminali jest też ich bardzo prosta obsługa.
– Wszystkich handlowców zainteresowanych instalacją Terminala Uniwersalnego zapraszamy do współpracy i prosimy o kontakt pod numerem infolinii – 0801 205 555 – zachęca Witold Maksymowicz.
Maciej Topolski