Nowości, tendencje, analizy, opinie

Testują owsiankę NESVITA

3 sty 2012 | opublikował | Kategoria: Najnowsze

Cztery tysiące Polek w wieku 25-45 lat testuje i poleca najnowszą na rynku owsiankę Nestlé – NESVITA Naturalnie na śniadanie.

Wraz z wejściem produktu na rynek, rozpoczęto kampanię rekomendacji konsumenckich. Jej podstawowy element to product seeding, polegający na dostarczaniu uczestnikom kampanii pełnowartościowego produktu do przetestowania. Trafia on również do rodzin i znajomych pan, które biorą udział testowaniu. Opinie o nowości przekazywane są bezpośrednio do producenta.

Nową owsiankę NESVITA do przetestowania i podzielenia się ze swoimi znajomymi otrzymało cztery tysiące Polek, nazywanych ambasadorkami. Ambasadorki NESVITA Naturalnie na śniadanie testują produkt wraz z rodzinami, a następnie częstują nim znajomych. Kampania ma dwa podstawowe cele. Po pierwsze, zapoznanie konsumentów z produktem oraz przedstawienie jego zalet smakowych i odżywczych. Po drugie, kampania umożliwi producentowi przeprowadzenie badania konsumenckiego i poznanie szczerych opinii na temat nowych płatków.

(na podstawie informacji Nestlé)

Tagi: ,

Dodaj komentarz

Musisz być zalogowany to post a comment.