Umowa Kolportera z PepsiCo
7 lut 2011 | opublikował gk | Kategoria: Najnowsze, TendencjeŚwiatowy potentat w produkcji napojów – koncern PepsiCo – podpisał z Kolporterem umowę o współpracy handlowej.
W ramach umowy PepsiCo zobowiązało się wyposażyć saloniki prasowe Kolportera oraz sklepy sieci „Dobry Wybór” w regały wystawowe i lodówki z ustalonym asortymentem napoi, a także uczestniczyć w programach promocyjnych „Złoty Klient” i „Payback”.
– Dla PepsiCo współpraca z Kolporterem ma charakter strategiczny, gdyż zwiększy udziały firmy w sektorze alternatywnym dla tradycyjnych kanałów sprzedaży – mówi Małgorzata Skonieczna, dyrektor External Communications Europe Sektor PepsiCo.
– Gwarantowane przez nas szerokie wsparcie marketingowe i promocyjne spowodowało, że firma PepsiCo zdecydowała się na współpracę z naszą siecią sprzedaży – mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera. – Uzgodniliśmy szczegółowy kalendarz promocyjny na 2011 rok i ogólny kalendarz obejmujący takie działania w 2012 roku.
Umowa o współpracy weszła w życie w styczniu 2011 r.