Zwłaszcza latem lubimy dezodoranty
26 lip 2010 | opublikował gk | Kategoria: Artykuły przemysłowe i spożywcze, TendencjePolacy, owszem kupują kosmetyki zapachowe, głównie dezodoranty, ale najchętniej latem – czytamy w portalu Handel-Net.pl.
Potwierdzeniem są nie tylko doświadczenia sprzedawców, ale także statystyki producentów i dystrybutorów. Nietrudno też zauważyć wzmożoną aktywność reklamową w sezonie wakacyjnym – spoty telewizyjne, uliczne billboardy, czy kampanie prasowe kipią aż od zapachowych i antypotowych propozycji. Nic dziwnego, wartość sprzedaży dezodorantów waha się, według różnych szacunków, pomiędzy 800 a 900 mln zł rocznie i stale rośnie. Eksperci oceniają, że jest to największy segment rynku kosmetyków, jednocześnie najbardziej rozdrobniony.
Pozycje głównych graczy wśród masowych dezodorantów utrzymują: Unilever, Coty i Nivea – łącznie stanowią 60 procent sprzedaży wartościowej i ponad połowę ilościowej.
Źródło: Handel-Net.pl